2016 m. liepos 15 d., penktadienis

Džiunglės

Vakar į MA pasaulį įžengė naujas žaidimas pavadinimu ,,Džiunglės". Tai dėžutės tipo žaidimas, kada kas 6 valandas galima nemokamai traukti dovanėlę ir tikėtis dolerių, smaragdų arba būsto dekoracijų, binoklių, kurių dėka galima rinkti pėdsakus, kurie atrakina drabužius, šukuoseną ir profilio foną.

Klubo panelių nuomonės apie šį žaidimą: 

Man, tai patiko šis žaidimas, įdomi apranga ir visa tematika. Tik papiktino tai, jog naudoji šiam žaidimui safyrus, o laimi kažkokias juokingas dolerių sumas  jei jau duoda laimėti pinigų, tai galėtų bent nejuokingas dolerių sumas duoti. -Samelia

Žaidimo daiktai labai gražus, tačiau žaidimo tipas nepatinka, nes sunkoka ką nors laimėti,aš asmeniškai niekad nieko nelaimiu žaidime išskyrus dolerius. -IIiuzija

Asmeniškai man tai nepatinka, apranga gal ir graži, bet kadangi nesu pirkusi už pinigus nei vieno karto per visą žaidimą safyrų, tai manau rasiu ką apsirengti ir taip, mano rodikliai manau nėra prasti, bet tai pasiekta per ilgą laiką, kitos kurios perka joms gal lengviau. -VALERIJA.

Na gerai,parašysiu savo nuomonę. Pradedam nuo galvos, tos plunksnos nei į tvorą nei į mėtą, visi kiti aksesuarai išskyrus tą raištį ant akių gal ir neblogai, bet plaukai užgožia kaklo vėrinį, tai manau turėtų būti ar šukuosena kitokia ar kaklo papuošalai kitokie, dar man nedera tie bateliai prie aprangos, visokie aksesuarai kaip "laukiniai, indėniški", o bateliai pokylio, nu jau kažkaip čia ne taip. Čia tik mano subjektyvi nuomonė.  -4Danutė4

Man drabužiai nepatinka. Nemėgstu plunksnų ir tokios žalumos. Patinka gamtos vaizdas ir žvėriukai. Juos paskui įtalpinsiu kur nors būste -.aira.

Žaidimo tipas labai paprastas, tai man visai patinka. Nereikia labai galvos sukti, nors iš dalies, tai teleporteris vis vien geriausias, bent jau gali gauti, tai ko nori. Džiunglių tematika man labai patiko. Labiausiai sužavėjo plunksnos į plaukus už 10 pėdsakų. Kažin, ar man pavyks tiek surinkti. Kol kas turiu, tik 4. Kai neperku safyrų vasarą, tai sunkiau kažką gražaus laimėti. Kol kas turiu tigrą ir krioklį. Tigrą padėjau į vonios kambarį, kad primintų filmą ,,Pagirios Las Vegase", o krioklį į sodą.  -Chadė19

Toks tipas niekada nepatiko ir nepatiks. Kai neperku safyrų tai neturiu galimybės ir laimėt kažką, nebent per fux'ą, bet tos laimės tik tai akimirkai būna. Nesiseka kažką gero ištraukt. O pirktis safyrus dėl tokio žaidimo, tai nelabai matau tolko, geriau ant kokio teleporterio išleist. -wyo_darlness

Na, man išties šis žaidimas smagus  nes jame yra būsto papuošimas Tigras, bei profilio fonas su Tigru. Ir ta pati apranga visai ne bloga. Taigi manau šis žaidimas yra išties labai fainas, tačiau jam safyrų neleisčiau. -Tigriukė

Kviečiu daugiau informacijos apie žaidimą paskaityti čia. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą